loading...
همه چی موجوده
روزفا بازدید : 100 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (2)

خرید جاسوییچی خودرو کد 016 


قیمت : 15500 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی جاسوییچی خودرو کد 016 


قیمت جاسوییچی خودرو کد 016 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



جاسوییچی خودرو کد 016


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


استفاده از جاسوییچی‌ها امری ضروری و مفید برای حفظ و نگهداری از کلیدهای شما محسوب می‌شود. این جاسوییچی ابعادی برابر 0.3×3×9.2 سانتی متر و وزنی معادل 35 گرم دارد. متریال استفاده شده در تهیه و تولید این محصول، نوعی فلز آبکاری شده باکیفیت است که در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارد و نمای کالا را دو چندان زیباتر و شفاف‌تر نشان می‌دهد. قسمت آویز جاسوییچی دارای لوگوی شرکت پورشه است که می‌تواند مورد توجه و پسند افرادی قرار گیرد که محصولات این شرکت را دارند، می‌خواهند خریداری کنند یا علاقه ویژه‌ای به محصولات این شرکت دارند. این محصول توسط یک حلقه‌ی ساده مورد استفاده برای کلیدهای شما بوده و با توجه به وزن و ابعاد کم آن به راحتی قابل حمل است و در جیب جای می‌گیرد. اگر به دنبال جاسوییچی ساده و در عین حال شیک هستید، این مدل می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



جاسوییچی خودرو کد 016
جاسوییچی خودرو کد 016



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو