loading...
همه چی موجوده
روزفا بازدید : 39 یکشنبه 06 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 


قیمت : 68000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


تایمر قطع و وصل خودکار برق همان‌گونه که از نام‌اش پیداست در واقع یک دستگاه زمان‌سنج است که می‌تواند در ساعات و دقیقه‌های مشخص که شما تعیین می‌کنید جریان برق را قطع یا وصل کند. به‌سخن دیگر این دستگاه را شاید بتوان یک پریز برق تایمردار نامید.
یعنی در طول 24 ساعت شبانه روز باتوجه به امکانات تایمر شما می‌توانید برای نمونه برنامه‌ریزی کنید که دستگاه، برق مورد نظر شما در ساعت 3 شب روشن شود و در ساعت 4.30 دقیقه برای حدود 2 ساعت خاموش شود و دوباره در ساعت 6.30 دقیقه روشن شود. این شیوه از برنامه‌ریزی و تنظیم تایمر در طول 24 ساعت شبانه‌روز امکان پذیر است.
* کاربرد پریز تایمر دار 24 ساعته برق چیست ؟
با توجه به‌این توانایی موارد کاربرد و استفاده از این دستگاه بسیار گسترده است و در واقع به گستردگی استفاده از همگی دستگاه‌های برقی است. در نتیجه ما به چند مورد کوتاه از کارایی‌ این تایمر در زیر اشاره خواهیم کرد:

* شارژ موبایل، لپتاپ ، تبلت ، ماشین ریش‌تراش و... :
همانطور که می دانید هنگامی که موبایل و یا تبلت و کلاً هر وسیله الکترونیکی قابل شارژ، در صورتی که مدت زمان شارژ آن به پایان برسد می بایست آنرا از برق جدا کرد. درست است که بعضی از این دستگاهها بطور خودکار پس از شارژ شدن، برق خود را قطع میکنند ولیکن طبق اصول باطری های قابل شارژ، پس از طی دقایقی شارژ باطری بصورت طبیعی کم شده و مجدداً برق وارد باطری دستگاه شما میشود. حال فرض کنید وسیله برقی خود خصوصاً موبایل ، تبلت ، لپتاپ و... از شب تا صبح چندین بار برق باطری قطع و وصل می شود که این امر موجب خرابی زود هنگام باطری دستگاه شده و موجب صرف هزینه های گزافی خواهید شد.
با این تایمر می توان پس از صرف زمان معینی (از 15 دقیقه تا 24 ساعت قابل تنظیم) برق شارژر دستگاهتان را قطع کند که این امر فواید بسیاری از جمله: حفظ کیفیت و افزایش طول عمر باطری دستگاه و خود دستگاه ، صرفه جویی در مصرف برق، افزایش طول عمر آداپتور دستگاه، دیر تمام شدن شارژ باطری دستگاه بدلیل شارژ اصولی آن و...


* در صنعت دام و طیور:
از این تایمر می‌توان در صنعت دام و طیور یعنی گاو‌داری‌ها و مرغ‌داری‌ها و غیره به خوبی بهره برد. در دام‌داری‌ها و سوله‌های مربوط به آن‌ها باید در ساعت‌های مشخصی دستگاه‌هایی مانند تهویه هوا یا بخاری پنکه‌های راه‌اندازی جریان هوا روشن شوند و در ساعات مشخص و معین این دستگاه‌ها خاموش شوند.
همچنین در ساعات ویژه‌ای باید لامپ‌های روشنایی در مرغ‌داری و در کل دام‌داری‌ها روشن و در ساعت ویژه‌ای خاموش شود. همگی این‌کارها اگر به صورت خودکار توسط تایمر برق انجام شود هم در استفاده از نیروی انسانی صرفه‌جویی خواهد شد و هم از اشتباه‌های انسانی جلوگیری می‌شود.

* در گلخانه ها و آکواریوم ها:
برای کسانی که گلخانه پرورش قارچ یا گیاهان زینتی و دارویی یا محصولات کشاورزی دارند یا برای کسانی که در استخرهای پرورش ماهی در اختیار دارند نیاز است که تهویه هوا یا بخاری‌‎های این اماکن در ساعات ویژه‌ای روشن یا خاموش شود. دقت در این موارد دارای اهمیت بالایی است و یک اشتباه انسانی می‌توان زیان‌های اقتصادی فراوانی درپی داشته باشد. در نتیجه این موارد نیز از دیگر کاربردهای این تایمر است.

* در خانه، مسافرت، ادارات و اماکن تجاری:
فرض کنید که قصد دارید به مسافرتی چند روزه بروید. ممکن است برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت منزل نیاز باشد یک لامپ خانگی یا چراغ یا رادیو یا تلویزیون در ساعت ویژه‌ای روشن و یا خاموش شود تا سارقین که پس از زیرنظر گرفتن خانه قصد دزدی دارند دراین‌‎باره دچار شک و تردید شوند. این دستگاه می‌تواند برای این موارد سودمند باشد و در ساعت خاصی لامپ درون خانه یا انبار یا شرکت و اداره را روشن کند.
اگر در خانه آکواریوم نیز داشته باشید نیاز است که در ساعت‌های ویژه‌ای پمپ هوا و آب آکواریوم شما روشن یا خاموش شود که در این‌جا نیز این دستگاه به یاری شما خواهد آمد.
روشنایی ویترین و تابلو مغازه‌ها و نورپردازی اماکن تجاری نیز از دسته مواردی است که می‌تواند توسط این دستگاه کنترل و تنظیم شود.

* در صنعت کشاورزی و آبیاری:
باتوجه به بحران خشکسالی در کشور نیاز است که منابع آبی با دقت بسیار بالا مدیریت شود. درنتیجه افزون بر آبیاری قطره‌ای آبیاری درختان در باغ‌ها یا زمین‌های کشاورزی باید در اندیشه‌ی این بود که در ساعات ویژه‌ای از شبانه‌روز یعنی شب‌هنگام آبیاری صورت بگیرد تا از تبخیر آب و ایجاد بیماری‌هایی که در در اثر آبیاری در ساعات گرم روز به‌وجود می‌آید جلوگیری شود.
کشاورزان و باغداران می‌توانند این تایمر برق را بر سر راه دوشاخه‌ی پمپ آب یا تلمبه زمین کشاورزی یا باغ خود قراردهند تا در ساعت مورد نظر آبیاری به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور کارگران باغداران انجام شود و در ساعت مشخص پس از آبیاری به میزان مشخص و دقیق پمپ آبیاری تحت فشار خاموش شود.
با این شیوه و تنها با خرید تایمر برق ( قیمت تایمر قطع و وصل برق را بسنجید با هزینه‌های رفت و آمد و کارگر و ...) به‌شدت در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

* تنظیم تایمر برق آنالوگ 24 ساعت:
این دستگاه یک واسط میان دوشاخه دستگاه برقی موردنظر و پریز برق 220 ولت شهری است. یعنی دوشاخه‌ی برق را به‌جای اینکه مستقیم به پریز برق متصل کنید وارد پریز تایمر دار می‌کنید و سپس دوشاخه‌ی برق تایمر را وارد پریز برق 220 ولت شهری باید کرد.
روی عقربه‌ی موجود روی تایمر برق کلید‌هایی قراردارد که با فشار دادن آن‌ها در پایین قرار می‌گیرند و معنای آن‌است که در این بازه‌ی زمانی تایمر به صورت خودکار برق را وصل می‌کند.


 



تصاویر بیشتر

 








 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 - Digikala









رتبه: ۳٫۷ - ‏۳۸ مرورخرید اینترنتی تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 و قیمت انواع چندراهی برق و محافظ ولتاژ متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...







تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 - ...









رتبه: ۱ - ‏۵ مرورجدیدترین مدل های لوازم جانبی صوتی و تصویری با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 ,







بهترین قیمت تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247






قیمت مناسب تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 و خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران.








تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 - آنتیک ...







۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. قیمت محصول : 112000 تومان. برند : Miscellaneous. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.








تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 - آنتیک ...







۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. قیمت محصول : 115000 تومان. برند : Miscellaneous. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.








لیست قیمت تایمر پریز دار ۲۴ ساعته مدل Seven کد 247 | ترب







خرید تایمر پریز دار ۲۴ ساعته مدل Seven کد 247 ، لیست قیمت تایمر پریز دار ۲۴ ساعته مدل Seven کد 247 ... تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247








تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 - پوشاک






۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. قیمت محصول : 111000 تومان. برند : Miscellaneous. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.








پریز تایمر دار آنالوگ برق 96 تایمه MT20 فروشندگان و قیمت ...








‎ریال ۶۴۸٬۰۰۰ تا ‎ریال ۶۹۵٬۰۰۰
تایمر24 ساعته مدل SEVEN-96 سرویس ویژه دیجی کالا: ۷ روز تضمین بازگشت کالا ... تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 گارانتی اصالت و سلامت ...










تصاویر بیشتر برای تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











فروش انواع تایمر برق پریز تایمر دار آنالوگ و دیجیتال و ...







فروش اینترنتی انواع پریز تایمر برق خانگی و تایمر برق صنعتی، قطع و وصل ... برای یک هفته و از دسته آنالوگ قابل تنظیم و برنامه ریزی برای 24 ساعت وجود دارد.








تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 | دیجی کالا







۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. قیمت محصول : 111000 تومان. برند : Miscellaneous. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.








تایمر قطع و وصل برق | ایران سان لایت







با این تایمر می توان پس از صرف زمان معینی (از 15 دقیقه تا 24 ساعت قابل تنظیم) برق شارژر دستگاهتان را قطع کند که این امر فواید بسیاری از جمله: حفظ کیفیت و ...
وارد نشده: کد ‏247








قیمت و خرید تایمر 24 ساعته تی تله مدل DT02M | دیجی‌کالا







جدیدترین مدل‌های چندراهی برق و محافظ ولتاژ متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... ۱۶۰,۰۰۰ تومان. تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. ۶۸,۹۰۰ تومان.








تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل ... - پارسیان کالا







کد محصول: Timer Analog Indoor TS-MD1 24 Hours ... تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1 در 24 ساعت شبانه روز برای قطع و وصل ادوات ... ریزی 24 ساعته; حداقل زمان قابل تنظیم : 15 دقیقه; قابلیت تنظیم 96 زمان قطع و وصل برق برای یک روز ...
وارد نشده: 247 ‏| باید شامل این عبارت باشد: 247








تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 - لنز ...







تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. قیمت محصول : 111000 تومان. برند : Miscellaneous. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. برای خرید و مشاهده ...








تایمر با 3 رنج زمانی و رله - فروشگاه نیوکیت







در هر رنج تنظیم زمان به کمک پتانسیومتر و به دلخواه شما قابل انتخاب و تنظیم می باشد . ... رله وصل ( روشن ) شده و تایمر شروع به کار می کند و پس از اتمام زمان تنظیم شده ، رله ... آن می توان رله را در هنگام روشن بودن زودتر از موعد تنظیم شده ، خاموش و قطع نمود . ... قادرید آنرا به هر مصرف کننده ای با هر ولتاژی حتی برق شهری 220 V متصل سازید .








نصب و تنظیم تابلوهای برق فشار ضعیف - پایگاه کتاب های ...




PDF


تلفن : 9 ـ 8883١١٦١ ، دورنگار : 88309٢٦٦ ، کد پستي : ١58٤7٤7359 ... تابلو برق کارگاهی محفظه ای برای نصب تجهیزات برقی نظیر کلید قطع و وصل، ... فیوز جداکننده به صورت یک پل، دو پل و سه پل قابل استفاده برای مدارهای تک فاز و سه ... باید به یک فتوسل یا ساعت تایمر 24 ساعت متصل باشد تا درحالت فرمان وصل از ... Page 247 ...








لوستر مجلل 3 شعله کد 6793/3 | لوستر پلاس






لوستر پلاس; /; لوازم الکتریکی و روشنایی; /; لوستر مجلل 3 شعله کد 6793/3. لوستر مجلل 3 شعله کد 6793/3. شناسه محصول: 460418 دسته: لوازم الکتریکی و روشنایی.








نقوسان | دینگولند، راهنمای خرید اینترنتی







... ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 ... ریسه ال ای دی ایران نور کد 5730 طول 100 متر. ۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان. فروشگاه خلیج ...








لوازم جانبی صوتی و تصویری - فروشگاه اینترنتی اکالاز







چند راهی برق الدینیو مدل SE4432. LDNIO SE4432 Power ... چند راهی برق شیاومی مدل ZNCXB01ZM ... تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247. تایمر قطع و ...








#plcir Hashtag on Instagram Posts about Photos and ...







از دیگر ویژگی های سنسور فتوالکتریک امرن مدل E3JM می توان به تایمر داخلی این چشم ... بهینه عمر مکانیکی لیمیت سوییچ D4N امرن 15 میلیون قطع وصل می باشد. ... S ,T بطور مجزا زمان تاخیر در قطع قابل تنظیم از ۰٫۱ الی ۳۰ ثانیه قابل استفاده در سه روش ... ساعت فرمان دیجیتال ابعاد: 100*45*70 جریان خروجی : 6 آمپر سیستم هوشمند ...








ساعته - دومان







رتبه‌بندی ۳٫۷ (۳۸) خرید اینترنتی تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 و قیمت انواع چندراهی برق و محافظ ولتاژ متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.








تایمر قطع و وصل برق 24 ساعته آنالوگ قابل تنظیم - لیمویی






تایمر دیجیتال و آنالوگ قطع و وصل خودکار برق قابل برنامه ریزی و تنظیم به صورت خودکار ... تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 حداکثر جریان قابل ...








آرشیو تبلیغاتی محصولات – برگه 1814 – مشخصات ، قیمت و ...






مشخصات و قیمت خرید تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد ۲۴۷ ... این شیوه از برنامه‌ریزی و تنظیم تایمر در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان پذیر است. * کاربرد ...








فیلم: تایمر قطع و وصل متوالی / ویدیو کلیپ | کرج ٢۴ ...






تایمر تکرار کننده برنا مدل RCT قابلیت قطع و وصل متوالی و تنظیم زمان قطع و … ... خرید اینترنتی تایمر قطع و وصل برق ۲۴ ساعته قابل تنظیم کد 247 و قیمت انواع ...








https://esam.ir/item/17191596/باتری-نیم-قلمی-کملیون ...






... 0.5 https://esam.ir/item/17160418/تایمر-220قابلیت-تنظیم-دقیقه-و-ساعت- daily ... https://esam.ir/item/17159377/باتری-لیتیوم-یون-قابل-شارژ-کد-cmp-lc18500- ... 0.5 https://esam.ir/item/17066888/سنسور-بیمتال-b-metal-مدل-mm2-247-0843 ... 0.5 https://esam.ir/item/16771142/دستگاه-قطع-و-وصل-برق-ریموت-دار daily 0.5 ...








برچسب A2228 - فروشگاه ها






فروشگاه ها - معرفی بهترین محصولات از بهترین فروشگاه ها.








nmurom1/1/7 - ورود به سيستم




PDF


كليد قطع كن سيستم ضد لغزش الكترونيكي )ESP(. )فصل 5 ... •پش تي صندلي قابل تنظيم بايد براي سيس تم محافظ ... كد موقعيت جغرافيايي كه در آن هستيد خود را پيدا ... ساعت تا 6 ساعت قابل تنظيم ... به وس يله تايمر شيش ه باالبر )پنجره برق ي( ، مي توانيد ... در اي ن حالت س اعت را مجددا پ س از وصل برق تنظيم.








#شیواامواج Instagram-Fotos und -Videos






تایمر ۲شاخه ۲۴ ساعته #شیواامواج #پارس_فانال_بوشهر #برق_صنعتی #بوشهر ... های سانیو قابل نصب بر روی انواع جرثقیل بلغاری طراحی و ساخت تابلو برق توسط ... شیوا امواج قابلیت تنظیم تمامی پارامترها یعنی عدم تقارن، تاخیر زمان قطع و وصل و ... در سایت و وارد کردن کد 35919013 به عنوان معرف 50000 ریال هدیه دریافت کنید پس ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو